14.03.2017 Třetí ročník kampaně Ponožkový pes přinesl úžasných sto dvacet tisíc korun. Dárci tak podpořili předvýchovu štěňat, která se připravují na výcvik asistenčních psů. "Každý rok pro nás přináší změny v kampani, ale výsledek stabilně přesahuje sto tisíc korun." pochvaluje si koordinátorka kampaně a fundraiserka Pestré společnosti Martina Evjáková. 

Dobrovolníci Pestré společnosti v roce 2017 předvychovávají v průměru dvanáct štěňátek tak, aby byla připravena přejít hladce do speciálního výcviku asistence. 

Každý člověk, který ušil nebo si koupil ponožkového pejska pomohl nakrmit jedno ze dvanácti štěňat, na která se můžete podívat zde.

Obrovský dík patří všem dárcům a partnerům. Letos se k nám přidal nově partner ALZA.CZ, který nám velmi pomohl s prodejem pejsků.

Děkujeme partnerům Club91, Boma Praha, naboso.cz a Česká televize. 

 

Joomla templates by Joomlashine